T-Shirts
T-shirts1

Op de foto hiernaast zijn de volgende merken zichtbaar:

Dommelsch, Oranjeboom (octopus-shirt) en Rolling Rock. Het T-Shirt van Dommelsch betreft het "Japanse" excemplaar uit een serie speciale T-Shirts.

Het octopus-shirt sluit aan bij de reclame-campagne die Oranjeboom in 1998 gevoerd heeft, waarbij de octopus als barkeeper de hoofdrol vervulde.

Op de foto rechts ziet u voorts nog t-shirts van de merken Bavaria, Grolsch, Oranjeboom en Palm. Het Grolsch T-Shirt betreft een editie ter gelegenheid van de "Trucker Truck Helvoirt": sinds 1994 een jaarlijks evenement in oktober, waarbij truckers uit de wijde omgeving gehandicapten meenemen voor een rit door het Brabantsche land. T-shirts2
Foto's: MBS GrafiProducts
T-shirt Corona Extra

Een bijzondere exemplaar is het t-shirt van Corona Extra, in de "tropische" uitvoering. Daarnaast zijn nog twee versies beschikbaar: één dat bedrukt is als een Corona-fles en één met een fles Corona en een dame. Deze zijn verkrijgbaar bij Large Pop Merchandising, alwaar ook een Bud t-shirt te verkrijgen is.

Hiernaast een een t-shirt van Desperados (bier met tequila-smaak). Ondanks dat men verwacht dat het een Mexicaans bier is, wordt Desperados gebrouwen bij de Franse brouwerij Fischer in Schiltigheim. Deze brouwerij is eigendom van Heineken en het merk wordt in Nederland daarom ook door Heineken gedistribueerd en gepromoot.

T-shirt Desperados
T-shirt Lieve

Een leuk t-shirt is dat van Lieve. Op de voorkant staat "Liefhebber" en op de achterkant staat het logo van Lieve. De analogie tussen "Liefhebber" en "Lieve" is natuurlijk overduidelijk.

T-Shirt van het in Europa als "Bud" verkochte Budweiser. Het bevat alleen een klein logo linksvoor.

T-shirt Bud
T-shirt Bofferding

T-Shirt van het Luxemburgse Bofferding. Ook dit t-shirt heeft slechts een klein logo van het biermerk.

"Life is too short to drink cheap beer" aldus Warsteiner, die zich met deze spreuk positioneert in het zgn. premium-segment.

T-shirt Warsteiner

Vorige Home Top